Bli med på åpen dag på Hellerud vgs!

Åpen dag Hellerud vgs

Les mer om skolen på https://hellerud.me/

Hellerud vgs tilbyr studiespesialisering (realfag, språk, samfunnsfag og økonomi) og bygg- og anleggsteknikk (tømrer, mur og betong)

Noe av det du kan oppleve i løpet av kvelden

·         Møt elever: Våre egne elever guider dere rundt i skolebygningene og forteller om livet på Hellerud

·         Møt lærere: Vi har lærere fra ulike avdelinger som forteller om fagene sine.

·         Opplev skolen: Bibliotek, kantine og aula

·         Byggfag i praksis: I byggfagshallen viser vi hvordan hverdagen på bygg- og anlegg er i praksis.

·         Møt elevteam: Våre rådgivere og miljøarbeidere står klare til å forklare og vise dere bør velge Hellerud!

·         Konsert: Fra klokka 18.30 er det konsert med Jonas Benyoub for alle 10-klassinger som har deltatt på omvisning og åpen dag!

I løpet av kvelden vil vi også bli bedre kjent med vårt fotballtilbud, og vårt eksklusive hockeytilbud.

Kom! Dette vil du ikke gå glipp av! Fra klokken 16:30 onsdag 1. februar.